Sex so sestrou

Toto je o mňa a mojej sestre, na úvod. Vždy sa mi páčila. Volá sa Kristina. Meria 174 cm, štíhla, krásne lesklé dlhé vlasy a milú tvár . Krásne pery, prsia mala úžasného tvaru a krásne dlhé nohy. Koľkokrát som si myslel, že to bola sranda, ale jeden večer už to začalo. Boli sme sami doma, Ešte som napoly spal, keď do izby vošla moja sestra, vtedy som si uvedomil, že má oblečenú len krátku ružovú hodvábnu nočnú košieľku. spávaš bez pyžama?” opýtala


sa ona, Bol teplý deň a tenká perina bola všetko, čo som potreboval, a neurobil som nič, aby som sa viac zakryl, bolo mi jedno, či sa pozerá, Presunula sa ku mne bližšie a povedala, keď si ma videl včera nahú v kúpeľni aké to bolo pre teba? Myslíš si že mam sexy telo?, potiahla šnúrky na svojej nočnej košieľke a nechala ju spadnúť dole.“...a myslela som, že by si sa mal na mňa lepšie pozrieť, ak si dobre nevidel, keď som bola v sprche.” Spomenul som si na večer. Vošiel som náhodou do kúpeľne a prekvapil som ju nahú. Jej prsia sú naozaj krásne, a tam dole, hm, vyholená až na malý pásik, “Tak?” opýtala sa, “Tak čo? ” “Rozdáš si to so sestrou, alebo nie?” to extrémne vzrušilo. Bola krásna, cela nahá, nádherné sexy telo, ja som bol tiež nahý, a pekne vzrušený, z nej. A začalo to, stiahla zo mňa paplón, a z nohou mi začala hladiť môj penis, prišla ku mne do postele, a pridala aj druhu nôžku, a pekne mi ho začala masírovať svojimi nohami, bolo to prijemne. z jej úst sa vydral vzdych rozkoše. “To je skutočne skvostný vták, môj braček, do takého by som sa rada zahryzla.” zachichotala sa. Nemusel som ju prosiť znovu, hneď bola medzi mojimi nohami a vzala môjho veľkého vtáka do úst a fajčila ma, presunula sa nahor a cestou mi bozkávala celé telo, až prišla ku mojej tvári. “Tak, ty len lež a ja ťa poriadne vyjebem” povedala s úškrnom na tvári. Roztiahla nohy ponad mňa a pritlačila svoj klitoris na koniec môjho žaluďa. “Oooo, to je super” zavzdychala. Po chvíli som už bol hlboko v nej, nemýlila sa, keď mi sľubovala, že ma ide poriadne vyjebať, pretože bola veľmi nadržaná. Pohybovala sa intenzívne dopredu a dozadu, môj vták sa v jej vnútri chvel, keď ho zovreli kŕče jej orgazmu, znovu a znovu a znovu. Chytil som ju pevne a prevalil na chrbát, aby som do nej mohol vnikať svojim tempom a trochu ju spomalil. Vrážal som pomaly hlboko do nej, ako to len šlo. “Páči sa ti to?” spýtal som sa, ako som prirážal. “Oooo, áno, cítim ho až úplne vnútri” roztiahla nohy ešte viac a vykríkla rozkošou, keď sa jej zmocnil ďalší orgazmus, “Och, bože, tento bol najlepší” kričala. Svoj penis som mal stále v nej. Povedal som “môžem sa ti urobiť do pusy?” Naklonila sa ku mne a vzala si ho do úst, a fajkala ma, po chvíli, “Tak poď, urob sa, môj braček” Tak som šiel na to a za chvíľu sa zo mňa semeno valilo, ako som jej pumpoval ústa, všetko moje semeno prehltla a vysala ma do sucha.“Aké to bolo?” opýtala sa ma,“Úžasné, doteraz som si vôbec neuvedomil, aká si sexy.” A od toho dňa sme si to so sestrou rozdávali znovu a znovu, v posteli, aj v kúpeľni, vo vani, či v sprche.

2 komentáre:

  1. Anonymný2/6/16 00:56

    hezky se to četlo, doslova jsem text hltala

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Anonymný13/6/16 23:55

    ked som čitala, tak som si to predstavovala, krasny pribeh, a sexy

    OdpovedaťOdstrániť