Moje najkrajšie milovanie

Príbeh ktorý sa naozaj stal,  jeden z mojich najlepších sexuálnych skúseností ... Laura, moja krásna susedka, ma vždy vzrušovala, krásne nohy a sexy telo, nádherná vypracovaná riťka, krásne prsia, nádherné, hnedé vlasy a hnedé oči. Vždy keď som ju stretol tak ma vzrušila. Noc na ktorú nikdy nezabudnem. Niekto klope na moje dvere, Idem k dverám otvorím ich, a tam stojí ona, so sladkým úsmevom ma pozdraví. Nestihnem sa jej ani spýtať čo sa deje a sama spustí, "Ahoj prosím Ťa ten moj posratý

notebook blbne, prosím Ťa mohol by si sa na to pozrieť som zúfala" Počula som že opravuješ počítače. Tomu krásnemu sexy pohľadu sa nedalo odolať, samozrejme som bol šťastný že, sa jej pokazil notebook, s toho dôvodu že, prišla za mnou. Odpovedal som jej. "Jasne vôbec žiaden problém, chvíľu sme sa ešte rozprávali, a išiel som s ňou do jej bytu. " Ponúknem ti niečo?" opýtala sa ma. " Odpovedal som jej, "niečo na pitie mi môžeš dať. " šla na chvíľku do kuchyne. Problém na počítači bol jednoduchý. Trvalo asi 10 minút kým som to mal opravene. O chvíľu, priniesla červene vínko a dve poháre. Trošku prekvapene som sa na ňu pozrel. Usmiala sa na mňa a mi podala pohár vínka. Keď som si bral od nej ten pohár nežne som sa dotkol jej ruky. Bola bosá a mala nádherné nôžky, krásne prstíky na nohách, Mala oblečené sexy obtiahnuté čierne legínky a biele tričko, legínky jej krásne rysovali tú nádhernú riťku a obrysy pičky. Bola veľmi sexy. "No čo bude sa to dať spraviť". opýtala sa. "ale jasne už to je hotové" Povedal som. Nejaký čas sme sa rozprávali smiali sme sa, bolo to prijemne ako sme si sadli, zistili sme že mame veľa toho spoločného. Takto to pokračovalo ďalej. Popíjali sme víno, tlak do hlavy nám obom stúpal, zapálili sme si cigaretu. Opýtal som sa jej čí už fajčila marihuanu, usmiala sa a odpovedala mi že, áno už skúšala so svojou kamarátkou že, bolo to super. Povedal som mam tu pri sebe ušúľanú cigaretu dáš si ? Odpovedala fajn zhulime sa. Veľmi sme sa z toho tešili obaja. Dofajčili sme bolo nám super. Ale Nemohla si nevšimnúť ako som si ju premeriaval očami ako takto pri mne sedela, stále som venoval pohľad jej. keď som si to uvedomil bolo už neskoro môj mali sa stal veľkým. Nemohol som zato že, je taká sexy. Ona si to všimla, a sexy sa na mňa usmiala. Nevedel som čo povedať. Povedala Waw, Zobrala stoličku a sadla tesne vedľa mňa, teraz som zacítil jej krásnu sexy vôňu, nebol to ani tak parfum ale krásna sexy ženská vôňa tak neskutočne sexy umocnená ešte viac tým ako si prehodila rozpustené vlasy cez plece, moja erekcia sa zase stupňovala, Zacítil som jej nežnú ruku na stehne. Jej šikovná rúčka však neprestávala a jemne sa mi dotikala a potom šikovne strčila rúčku smerom k môjmu tvrdému penisu nahmatala ho. Jemne mi oblízla uško. To som už nemohol len tak sedieť to proste nešlo otočil som sa a perami nahmatal jej sladunkú pusinku, a jemne sme sa bozkávali. Skočili sme na posteľ a začali sme sa bozkávať , snažil som sa ju naladiť na milovanie . Pomaly sme začali jeden druhého vyzliekať až kým sme neboli nahý ako tak bola na mňa na vrchu, začal som jej bozkávať prsia, ona mi jemne olizovala žaluď. Vložila si ho do úst a začala sať, potom prestala a silno mi ho stlačila pri koreni, pevne držala a pozerala mi pri tom do očí, honila a, cumľala mi špičku žaluďa. Jazykom mi prešla od koreňa až po žaluď a začala ma neskutočne krásne fajčiť. Cítil som sa ako v siedmom nebi keď jazykom prechádzala po mojom žaludi. Zrazu prestala a pošepkala mi že je ešte panna ale ráno ňou už byť nechce. Po pár minútach sa zdvihla hore ale poviem vám takú dobru fajku som už dlho nemal, asi preto lebo bola to žena ktorá ma neskutočné vzrušovala, bol som už v koncoch chcela aby som sa jej urobil do pusinky, tak som si to užíval, krásny orálny sex, prišlo to na mňa samo, silno som sa jej vystriekal do pusy a ona mi ho vylízala až do sucha. Začal som ju bozkávať a prechádzať jej celým telom, od úst po krku, prsiach, bruchu nohách až po prsty na nohách, a začal som ju bozkávať po stehnách. Jemne vzdychala. Pomaly som jej začal dráždiť klitoris jazykom a rukami som sa venoval jej prsiam. Jemne som jej lízal pičku, začala kňučať a stonať Mala nádhernú vlhkú pičku, bolo vidieť že si to skvele užíva tak som ju pomaličky a kvalitne lízal, veľmi ju to vzrušovalo stonala rozkošou. Pomalí sa blížila k orgazmu, jej telom prešiel silný kŕč Netrvalo to dlho a urobila sa. Bolo to niečo úžasné. Po tom ako sme sa navzájom krásne urobili, sme chvíľu ležali nahí na posteli a rozprávali sa, po chvíľke no postupne sme sa dostali k sexu a nám dvom. Keď som videl ako sa do mňa vpíja pohľadom a hryzie si pery, neodolal som a začal som ju bozkávať. Ľahol som si na ňu, bola cela vlhka, pobozkal a začal som vsúvať, až som sa dostal k jej blane. Bola dosť úzka ale nie moc takže to bolo super. Keď som ho do nej prvý krát vložil cítil som sa ako v nebi . To spojenie dvoch duší bolo neopísateľné . Začal som sa v nej hýbať a pomaly a nežné prirážať aby to pre ňu bolo čo najpríjemnejšie. Pomyslel som si, je taká krásna, rozpálená, a mne plne odovzdaná... Mam ju len pre seba, tak ako ma ona mňa. Snažil som sa byt jemný, milovať ju nežne a sladko, tak sladko aká sladká bola ona, ale všetku tú vášeň ktorú som cítil som nemohol odstrániť, bol som vzrušený, nadržaný a hlboko v mojej milovanej. V tej chvíli som vedel že už je moja. Pomaly som začal vyťahovať a vsúvať. Zarážal som a zarážal, krúžil som penisom v jej kundičke a priťahoval nadbrušok k jej klitorisu. Bola nádherne vlhká a tepla. Bolo to nádherné, jej pička bola na môj penis krásne napasovaná, ľahol som si na chrbát a ona si sadla na mňa. Tá rozkoš tá vášeň Bolo to úžasné . Moje Ruky sa dotikali jej krásnych dlhých nôh, a užíval si jej kondičku. Jej telom prebehli obrovské kŕče a ona sa nabodávala na môj vzrušený penis. Chvíľu pred výbuchom mi oblizla penis celý od koreňa až po žaluď. Potom si sadla svojou vlhkou kundičkou na môj penis a tlačila ho svojou váhou. Jazdila po ňom hore a dole a mne sa predkožka zosúvala a nasúvala. Bola to nádherná rozkoš, tiekla po mojom penise. Pohľad na tu krásu ma veľmi vzrušoval. Pocit jej teplej a vlhkej a tečúcej vagíny spolu s pohľadom na jej nádherné prsia, Potom si ho vložila do svojej pičky a milovali sme sa. Po chvíľke sme sa blížili k cieľu. Môj penis začal cítiť sťahy jej svalov, začala sa vrtieť, zakláňať hlavu, kričať, To som už nevydržal a začal som ju plniť mojím teplým semenom. Krásne sme sa spolu urobili. Bol som v siedmom nebi. Chvíľu sme ostali len tak v objatí a v bozkoch, samozrejme som bol celú dobu v nej zasunutý. Vytekalo to z nej na posteľ, bol to krásny pohľad ako tak ležala na posteli nahá. Potom sa ku mne pritúlila a povedala mi že ma ľúbi. Osprchovali sme sa. Po vášnivom milovaní sme si len ľahli a rozprávali sme sa dlho do noci . A potom sme spolu zaspali. Po nejakom čase som Čakal že, bude tehotná no nebola!

3 komentáre:

  1. Anonymný4/1/14 19:08

    Tak krásne napísané, nádherné detaily, veľmi silný, fascinujúci príbeh. Proste fantastické! Bolo krásne vžiť sa do toho pribehu. Bolo to veľmi vzrušujúce čítanie a určite to zaslúži pochvalu pre autora. S pozdravom Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Anonymný13/1/14 04:05

    veľmi, pekne, vzrušilo ma to, teraz mam chut na sex...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. zavidim tomu tipkovy co sa mu to prihodilo

    OdpovedaťOdstrániť